sport-1260817_1920Każdy kto przykłada się do budowania swojej sylwetki, musi wiedzieć, że od naszej ciężkiej pracy zależą rezultaty. Oczywiście mówimy tu o treningu, który zaraz obok zdrowej diety jest najważniejszym punktem. Indywidualną dietę możemy skomponować u dietetyka lub zapoznać się z BMR. Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, znane pod skrótem BMR łatwo można określić samodzielnie. Tu istotne są informacje takie jak płeć, wiek, waga i wzrost. Koniecznie weźmy tez pod uwagę nasz styl życia i cele, które chcemy osiągnąć. Żeby samodzielnie określić BMR, musimy również zapoznać się z kalorycznością poszczególnych produktów spożywczych. Warto zrobić sobie tabele, w której umieścimy informacje o tym, że tłuszcze to 9 kcal/gram, węglowodany i białko to 4 kcal/gram, alkohol to 7 kcal/gram. Jak łatwo rozeznać się w temacie, widać już na pierwszy rzut oka. W połączeniu z BMR sami możemy zadbać o własne nawyki żywieniowe i dopasowanie ich do własnych potrzeb i predyspozycji. Dla chcącego nic trudnego, tu sprawdza się idealnie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Godne uwagi: