arm-735823_1920Droga do koszulek bez rękawów i letnich sukienek nie jest łatwa. Grube, obwisłe ramiona w tego typu kreacjach nie prezentują się najlepiej. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych ćwiczeń na bicepsy, które ten cel pozwolą osiągnąć. Najefektywniejszymi ćwiczeniami na biceps jest podnoszenie hantli w podporze o kolano- zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Jeśli chcemy osiągnąć lepsze rezultaty warto dołożyć nieco więcej obciążenia. Sprawdzone ćwiczenia na biceps to też podciągnie na drążku nachwytem. Wtedy najintensywniej pracują zarówno mięśnie przedramion jak i bicepsa. Do ćwiczeń można też użyć ciężar własnego ciała. Do ćwiczenia można wykorzystać krzesło i wykonywać za jego pomocą pompki. Klasyczne pompki są również bardzo skuteczne na ten mięsień ciała. Gdy nie mamy drążka z pozycji pół leżącej możemy podciągać się za pomocą stołu. Najskuteczniej mięsień bicepsa trenować można na siłowni przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu. Na siłowni możemy też z powodzeniem dobierać sobie rodzaj obciążenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Godne uwagi: