kettlebell-1203889_1920Każdy amator budowania sylwetki, o zawodowych sportowcach nie wspominając, spotkał się z ogromnym wyzwaniem, jakim było zbudowanie optymalnej masy mięśniowej. Wiąże się to z wprowadzeniem zmian do naszego jadłospisu i skupieniem niemal wszystkich posiłków na produktach wysokobiałkowych.

Dodatkowo dobrze jest uzupełnić nasze posiłki o witaminy zawarte w warzywach i owocach, które są też bogatym źródłem cukrów złożonych. Kwestię tłuszczów niezbędnych do zachowania prawidłowych procesów metabolicznych dobrze jest rozwiązać przez spożywanie tłuszczów roślinnych, najlepszym w tym wypadku będą oliwa oraz awokado. Plan treningowy na masę to także wzywanie, któremu będziemy musieli sprostać. ćwiczenia, które sprawdzą się w tej roli najlepiej to przede wszystkim ćwiczenia siłowe.

Podnoszenie ciężarków, sztangi, czy praca na atlasie. Starajmy się natomiast unikać treningu cardio, którego oprócz poprawy kondycji spalenie kalorii jest najważniejszym zadaniem. Plan treningowy na masę ma za zadanie zwiększyć umięśnienie naszego organizmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Godne uwagi: