fit-1068005_1280Plan treningowy na rzeźbę powinien mieć na celu redukcję tkanki tłuszczowej a zwiększyć ilość tkanki mięśniowej. Ćwiczenia powinny charakteryzować się wysokim stopniem intensywności. Chodzi o to by dotlenić mięśnie a przez to dostarczyć im wszelkich składników odżywczych. Dobry plan treningowy na rzeźbę pozwala po kilku tygodniach cieszyć się wyraźnie zarysowaną linią mięśni. Plan treningowy na rzeźbę powinien również uwzględniać odpowiednią dietę. Mięśnie muszą mieć bowiem budulec, na pewnym etapie wskazana jest również suplementacja. Bądźmy jednak szerzy na niewiele zda się nawet najlepszy trening na rzeźbę jeśli nie jest wykonany systematycznie. Plan treningowy na rzeźbę jest jednak przeznaczony dla osób, które wcześniej ćwiczyły co najmniej przez rok. Z całą pewnością poziom tkanki tłuszczowej powinien być jak najniższy. Dobrych efektów raczej nie przyniesie plan treningowy na rzeźbę osobom początkującym. Ciało powinno być odpowiednio przygotowane do intensywnych treningów na siłowni budujących szkielet mięśniowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Godne uwagi: